سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به مردم بیاموز و دانش دیگران را فراگیر، تا دانش خود را استوار کرده [امام حسن علیه السلام]

ورزشی

Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006
خبر(پنج شنبه 87 اردیبهشت 12 ساعت 9:39 صبح )
تیم ملی هلند در جام جهانی
آکادمی فوتبال

علی جواد دهقان/از نگاه آرنولد مورن هافبک سابق تیم ملی هلند

هرگاه حرف از هلند در جام جهانی و یوهان کرایوف پیش می آید بدون شک به یاد فوتبال شناور آنها می افتیم.
از جام جهانی 1974 که در خاک آلمان غربی برگزار می شد و هلندی ها در بازی فینال با نتیجه دو بر یک مقابل آلمانها شکست خوردند تا به امروز نام هلند مترادف با کیفیت فوتبال بوده است.
در جام جهانی پیش روی نیز مارکو فان باستن نامدار وظیفه هدایت تیم ملی کشورشان را به عهده گرفته است. او بدون هیچ واهمه ای ستارگان نامداری همچون کلارنس سیدورف، ادگار داویدز و روی ماکای را از ترکیب 23 نفره خود خارج کرد.

چرا برزیل بهترین است؟
آکادمی فوتبال

علی جواد دهقان

برزیل، اسمی است که حاصل جمع یک فوتبال خیلی خوب است. آن بنا شده بر ترکیبی از استعدادهای منحصر به فرد اشخاص و حرکتهای روان جمع که در کل یک موفقیت را به تماشا می گذارد.
این کشور پنجاه سال است که بازیکنان بزرگی را به دنیا عرضه داشته است از جمله گارینشا، پله و جرزینهو و توستائو و سوکراتس و زیکو الی نامهای دیگر. داشتن رکورد پنج بار قهرمانی جهان سبب شده است که آنها در جام جهانی 2006 در تابستان بهترین تیم برای کسب دوباره این افتخار قلمداد شوند

چرا زانتی از ترکیب آرژانتین بیرون گذاشته شد؟
آکادمی فوتبال

تیم ویکری /علی جواد دهقان
تیم ویکری گزارشگر فوتبال آمریکای جنوبی برای بی بی سی اسپورت در مقاله اخیرش پیرامون دلایل کنارگذاشتن خاویر زانتی از ترکیب 23 نفره تیم ملی آرژانتین توضیح می دهد.
هنگامی که اسامی 23 نفر تیم ملی برزیل برای جام جهانی اعلام شد کمتر نظری پیرامون اختلاف بر سر بکارگیری بازیکنان وجود داشت همانطور که این داستان برای تیمهای اکوادور و پاراگوئه نیز دیده می شد. اما در مورد فراخوان بازیکنان برای تیم ملی آرژانتین وضع فرق می کرد.
از جهت دیگر می توان گفت که آرژانتین یکی از بزرگترین تولید کننده های استعداد فوتبالی است و مربی اش خوزه پکرمن از میان این همه به جستجو و در آمیختن آنها با یکدیگر پرداخته است. بنابراین هیچ فاصله ای بین بازیکنانی که در مرحله مقدماتی جام جهانی و دوره گذشته جام کنفدراسیونها حضور داشتند وجود ندارد

تقسیم امتیازها و درسی برای استقلال ...
آکادمی فوتبال

سید مجید علوی زاده
... استقلال دربازی با سایپا می توانست همچون بازی با فجرسپاسی یک پیروزی روءیایی و 3 امتیاز حیاتی را دراین مقطع حساس کسب نموده و درروزی که پاس هم 3 امتیاز بازی بافولادرابه حساب خود واریزکرده بود ، فاصله 4 امتیازی قبلی خودرا بانزدیکترین حریف خود حفظ نماید...

استقلال در اکثر زمان بازی سوار بربازی بود و ازابتدای بازی برای رسیدن به گل بی تابی میکرد و بهترین گواه این موضوع بوجودآمدن  هشت موقعیت عالی برای گلزنی بود که ازاین تعداد موقعیت گل ، فقط 4 بار تیردروازه سایپا لرزید و مانع گلزنیهای استقلال شد...!

 شاید دربازیهای آینده این دوتیم ، استقلال نتواند آنقدرکه امروز برتوپ و میدان مسلط بود عمل کرده و یاتاکتیک های خود را برسایپا دیکته نماید ( البته تا قبل از رسیدن به دروازه حریف) ، فلذا زمانیکه موقعیت های عالی گل یکی پس ازدیگری ازبین می رود نمی توان به تاکتیکهای اتخاذشده و یا عملکرد کادرفنی استقلال درموارد فنی ایرادی گرفت ...



» فرهد فرزی زاده
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های وبلاگ
بازی
اینتر
[عناوین آرشیوشده]

 RSS 
 Atom 

بازدیدهای امروز: 18  بازدید
بازدیدهای دیروز: 13  بازدید
مجموع بازدیدها: 17293  بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

ورزشی
فرهد فرزی زاده
این سایت هم بازی فوتبال دارد و همین تور درآن عکس بازی کنان نیز است
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «
 
بهترین و زیباترین کدهای جاوا اسکریپت به همراه آزمایش آن کد بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران
سفارش تبلیغ
صبا ویژن