سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی احمق، چونان درخت آتش است که [خودرا می سوزاند و] پاره ای از آن، پاره دیگری را می خورد . [امام علی علیه السلام]

ورزشی

Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006
باقری(پنج شنبه 87 اردیبهشت 26 ساعت 5:55 عصر )
باشگاه پرسپولیس خواستار تجدید نظر در مورد رای محرومیت 2 جلسه ای کریم باقری در شورایعالی استیناف شد.
 
حبیب کاشانی در نامه‌ای به رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با تاکید بر نقش قابل توجه کمیته انضباطی فوتبال به عنوان یکی از ارکان مهم و اساسی بهبود و پیشرفت فوتبال و با اشاره به پیشینه ملی و اخلاقی کاپیتان تیم خود، خواستار تجدید نظر در رأی کمیته انضباطی در شورایعالی استیناف شد.

برپایه این گزارش در نامه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به عبدالرحمان شاه حسینی آمده است:" اگرچه با عنایت به رأی کمیته انضباطی باشگاه در مورد بازیکنان این تیم، انتظار می‌رفت تا آن کمیته محترم، شرایط ویژه بازی دو تیم پاس همدان و پرسپولیس را ملحوظ نظر قرار داده و در صدور رأی تخفیفات لازم را منظور کند. اما رای کمیته انضباطی در مورد یکی از بهترین، خوش اخلاق‌ترین و کم حاشیه‌ترین بازیکن تاریخ این تیم یعنی کریم باقری، ابهامات و اعتراضاتی را خصوصاً برای هواداران باشگاه فراهم نموده است. "

در ادامه این نامه می خوانید: " ضمن احترام مجدد به جنابعالی و دیگر اعضای محترم کمیته، با اعلام اعتراض خود نسبت به رای محکومیت بازیکن ارزشمند باشگاه، کریم باقری، از شورای محترم استیناف موکداً می‌خواهیم در مورد تجدید کامل آن رای اهتمام لازم مبدول فرمایند.

در ادامه این نامه تاکید شده است: " جناب شاه حسینی عزیز، ما بر این باوریم با مساعدت دوسویه باشگاه ها و کمیته محترم انضباطی می‌توان در آینده‌ای نه چندان دور ریشه بسیاری از بداخلاقی‌ها و کج رفتاریها را از میادین ورزشی خشکاند، مهم آن است که همگان دقت و تلاش کنند تا زمینه بروز رفتارهای خلاف ادب و اخلاق برای هیچکس مخصوصا بازیکنان فراهم نشود."

درپایان این نامه می خوانید:" قبول بفرمائید صبر بازیکنی همچون کریم باقری نیز ممکن است متاثر از اشتباهات و رفتارهای دیگران از جمله بی‌احترامی دیگر بازیکنان به وی و ... تمام شود و خدای ناکرده از روی بی‌حوصلگی حرکتی غیر بزرگوارانه از خود نشان دهد. تردید ندارم انشاءالله تعالی با عنایت و کمک جنابعالی و همراهی و همفکری دیگر دست‌اندرکاران فوتبال، می‌توانیم از حادث شدن رفتارهای غیر اخلاقی و تخلفات ورزشی در میادین جلوگیری کنیم."

 



» فرهد فرزی زاده
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های وبلاگ
بازی
اینتر
[عناوین آرشیوشده]

 RSS 
 Atom 

بازدیدهای امروز: 9  بازدید
بازدیدهای دیروز: 3  بازدید
مجموع بازدیدها: 17233  بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

ورزشی
فرهد فرزی زاده
این سایت هم بازی فوتبال دارد و همین تور درآن عکس بازی کنان نیز است
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «
 
بهترین و زیباترین کدهای جاوا اسکریپت به همراه آزمایش آن کد بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران
سفارش تبلیغ
صبا ویژن