سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هنگامی که نزد دانشمندی می نشینی، برای شنیدن حریصتر از گفتن باش وخوب گوش دادن را مانند خوب گفتن یاد بگیر و سخن کسی را قطع مکن . [امام علی علیه السلام]

ورزشی

Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006
رضایت نامه تقلبی و منچستریونایتد گمشده(یکشنبه 87 اردیبهشت 15 ساعت 2:8 عصر )

روز 21 اردیبهشت 1357 در تولوز فرانسه، تیم ملی برابر فرانسه 1-2 باخت. روشن، پروین و به خصوص ناصر حجازی بازی های خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. یک هفته بعد، درخشش به جشنواره پاری سن ژرمن کشیده شد.
درخشش حجازی با پیشنهاد خیره کننده پاری سن ژرمن مواجه شد، چشمان ناصر حجازی برق زد اما مهاجرانی سرمربی تیم ملی حجازی 29ساله را کنار کشید و به او گفت؛ «ناصر فقط دو ماه دیگر صبر کن، بعد از جام جهانی، تیم های بزرگ تری سراغ تو می آیند،» جام جهانی 1978 آرژانتین در خرداد 57 به پایان رسید اما ناصر حجازی هنوز با شهباز قرارداد داشت و پیشنهادهای خوب را یکی بعد از دیگری رد کرد تا اینکه انقلاب اسلامی پیروز شد و فوتبال باشگاهی در ایران موقتاً تعطیل شد. درست در همین بحبوحه بود که رایزنی های ناصر حجازی برای رفتن به فوتبال اروپا نتیجه داد. منچستر یونایتد باشگاه بزرگ انگلیسی که با حجازی خوب آشنا بود از او دعوت به عمل آورد. منچستر 7 ،8 بازیکن از تیم ملی اسکاتلند داشت که اکثراً ملی پوش بودند و با ناصر حجازی از جام جهانی آرژانتین آشنا بودند و همین مساله عامل اصلی حضور حجازی بود. اما مشکل اصلی نداشتن رضایت نامه بود.
روزنامه اعتماد



» فرهد فرزی زاده
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های وبلاگ
بازی
اینتر
[عناوین آرشیوشده]

 RSS 
 Atom 

بازدیدهای امروز: 2  بازدید
بازدیدهای دیروز: 1  بازدید
مجموع بازدیدها: 17223  بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

ورزشی
فرهد فرزی زاده
این سایت هم بازی فوتبال دارد و همین تور درآن عکس بازی کنان نیز است
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «
 
بهترین و زیباترین کدهای جاوا اسکریپت به همراه آزمایش آن کد بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران
سفارش تبلیغ
صبا ویژن