سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انسان خطای آموزگارش را نشناسد، تا آنکه اختلاف [و دیگر نظرات]را بشناسد . [ایّوب علیه السلام]

ورزشی

Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006
چند تا خبر(پنج شنبه 87 اردیبهشت 12 ساعت 9:35 صبح )
کاکا؛ مهره تعادل برزیل
آکادمی فوتبال

علی جواد دهقان

تیم ویکری (کارشناس فوتبال آمریکای جنوبی/ BBCsport)

روز شنبه در روزنامه های ورزشی برزیل کاریکاتوری منتشر شد که دو تن از بازیکنان شاخص تیم ملی برزیل را به صورت لورل و هاردی کمدین های معروف تاریخ سینما به تصویرکشیده بود.
فقط بدانید که بابت حدس زدن نقش های لورل و هاردی در تیم ملی برزیل هیچ جایزه ای نخواهید گرفت، چرا که واضح است رونالدینیو در نقش استن است و نقش زوج سنگین وزنش اولی را رونالدو ایفا می کند. در کاریکاتور ذکر شده هر دو در حال لبخند زدن هستند.
اما اگر آنها بخواهند که فیلم شان پایان خوشی داشته باشد قطعا احتیاج به نمایش درخشان یکی از مهمترین اعضای تیمشان دارند که در حمایت از آنها نقش موثری را ایفا می کند و بنظر می رسد که برای جستجوی ششمین قهرمانی برزیل در جام جهانی هیچ کسی به مانند کاکا نتواند این نقش مهم را ایفا کند.

جا پای پائولو هنوز هم هست!((پائولو منیکوچی))
آکادمی فوتبالپائولو منیکوچی:

در 5 جولای 1982 بدنیا امد.درست در همان روزی که پائولو روسی مرد تاریخ ساز فوتبال ایتالیا در یک بازی کلاسیک با هت تریک بیادماندنی اش اتزوری را در برابر برزیلی ها پیروز کرد.بسیاری از کارشاسان فوتبال ایتالیا از اینکه چرا جیووانی تراپاتونی او را در فهرست تیم ملی برای یورو 2004 قرار نداد هنوز که هنوز است از دست تراپ دلخورند!جوان اول ایتالیا و اماده ترین مهاجم حال حاضر این کشور...

دلیل اصلی منتقدان تراپ این بود که چرا او نباید از کسی که در حضور ستارگانی چون ویری؛دل پیرو؛کاسانو؛توتی؛دی ویو و.... بیشترین تعداد گل را درمیان هم وطنانش به ثمر رسانده است دعوت بعمل اورد.کسی که با 23 گل و تنها با یک گل کمتر از شوای اوکراینی و 24 گله در جایگاه دوم ایستاد.
[ ...Read More ]
تو دهنی به فلورنتینیسمو!((بقلم سانتی نویا))
آکادمی فوتبالمنبع:روزنامه ی الموندو دیپورتیوو

سانتی نویا:

در فوتبال نظریه ی نا نوشته ایی وجود دارد مبنی بر اینکه شروع هر تیمی بسیار سخت و مهم است.این اغاز می تواند در یک تورنمنت داخلی باشد و یا در یک بازی جهانی و شاید هم بازی باشگاهی بین المللی...هر چه باشد یکی است و هیچ فرقی ندارد.شروع مناسب و پایان مناسبتر مهمترین ایده آل برای تیمی است که هدف بزرگی دارد.بارسا و رئال نمونه ی بارز این تئوری هستند.در فصل پیش وقتی بارسا در بدترین شرایط از زمین بازی در چند ماه اول لالیگا خارج می شد یا شکستی پرگل بود و یا اگر این تیم شانسی داشت یک مساوی سخت!ولی رئال عکس این داستان بود.انها با کارلوس که رش بسیار خوب اغاز کردند و حتی سوپر کلاسیکو رفت را به نام خود ثبت کردند اما در اخر فصل وضعیت این دو تیم 360 درجه تفاوت داشت.

حالا هم همه چیز عوض شده است.رئال با کاماچو وحشتناک شروع کرده است و بارسا با رایکارد رویایی...!دقیقا برخلاف روزهای نخستین فصل گذشته.....
آکادمی فوتبالخولیو مالدونادو:

مسینا به سادگی هر چه تمامتر میلان را در سن سیرو شکست می دهد.چند هفته پیش تر لیورنو با بدشانسی با میلان مساوی می کند در حالیکه می توانست برنده ی بازی باشد.مسینا به رم 4 گل می زند در حالیکه گلادیاتورهای رم در خانه به لچه مساوی می کنند و ان هم با زحمت هر چه تمامتر.پالرمو در جوزپه مه آتسا میلان را متوقف می کند.چه اتفاقی دارد رخ می دهد؟این روزها ایتالیا و فوتبالش کمی عجیب شده است.فوتبال ایتالیا در سالها ی گذشته اینچنین نزدیک نشده بود.بغیر از رم و لاتسیو که تنها یک سال در این چند سال قهرمان شده اند میلان و یووه مرتبا جام های اسکودتو را درو می کردند و اینتر نیز با اینکه بیش از 10 سال است که به اسکودتو دور و دور تر می شود اما همیشه یکی از مدعیان درجه ی یک بوده است.
حال همانطور که توقعات تیم های میلانی و یووه برای موفقیت بالاتر رفته است تیم های کوچک و کم بضاعت نیز دست کمی از انان ندارند.موراتی برای شکستن طلسم قهرمان نشدن تیمش اینتر را به مانند چندین دوره متوالی زیر و رو کرد و در نهایت دست به دامن یک مربی جوان و نوگرا و البته با اندیشه های هجومی چون مانچو شد.میلان نیز بعد از قهرمانی اروپا با قهرمانی در سری آ به روند نتیجه گیری اش تداوم داد.اما انچه که امروزه به اثبات رسیده است این است که پول تمام ابزار مورد نیاز برای موفقیت نیست.لیوورنو تا چند سال پیش اگر به سن سیرو قدم می گذاشت برای حداقل شکست بازی می کرد اما وقتی که بازی این تیم را دیدیم و در اخر نتیجه بازی را مشاهده کردیم از داوری ضعیف و جانبدارانه صحبت کردیم!!!

» فرهد فرزی زاده
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های وبلاگ
بازی
اینتر
[عناوین آرشیوشده]

 RSS 
 Atom 

بازدیدهای امروز: 11  بازدید
بازدیدهای دیروز: 13  بازدید
مجموع بازدیدها: 17286  بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

ورزشی
فرهد فرزی زاده
این سایت هم بازی فوتبال دارد و همین تور درآن عکس بازی کنان نیز است
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «
 
بهترین و زیباترین کدهای جاوا اسکریپت به همراه آزمایش آن کد بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران
سفارش تبلیغ
صبا ویژن